Hosszabbított munkaidő
Az igényeihez igazítjuk rendelkezsére állási időnket
Egyedi szolgáltatásunkat azoknak az ügyfeleink számára ajánljuk, akiknek nincs szükségük a 7×24 órás rendszerfelügyeleti szolgáltatásra, így azt megfizetni sem szeretnék.
Amennyiben nincs szükségük erre a folyamatos ügyeletre, meghosszabbított munkaidőnk kiváló választás Ön és cége számára.
Nagyon sok esetben találkoztunk azzal a problémával, hogy hétköznap késői estig dolgoznak Partnereink, ezért egyedi igények alapján meghosszabbított munkaidővel kötöttük meg szerződésünket.
Amennyiben a probléma távolról nem oldható meg, úgy szerver rendszerhiba esetén a bejelentést követő 1 órán belül, míg munkaállomás hiba esetén a bejelentést követően 2 órán belül megkezdjük a javítást cégénél.
Mitől válik szolgáltatásunk hatékonyabbá?
Célunk az üzlet számára érzékelhető IT szolgáltatások minőségének javítása a költségszint csökkentése mellett, melyet az alábbi eszközök, módszerek használatával érünk el:
- Informatikai eszközök standardizálása
- Üzemeltetési folyamat menedzsment
- Feladatok automatizálása
- Tudásmenedzsment eszközök és módszerek használata
- Gyártói támogatások használata
- Célzott képzési tervek
- Folyamatos szolgáltatás-fejlesztési projektek kitűzött célok mentén
- Hatékony erőforrás menedzsment
- Megosztott erőforrás használat, ahol alkalmazható
- Folyamatos teljesítménymérés, riportolás, értékelés, nyomon követés
- Beépített ösztönzők használata