Hétvégi ügyelet
A leggyorsabban juthatnak segítséghez és megoldáshoz a nap 24 órájában.
Hogy ügyfeleink a legnagyobb biztonságban érezzék magukat és rendszerüket, igénybe vehetik hétvégi ügyelet szolgáltatásunkat. Segítségével a lehető leggyorsabban juthatnak segítséghez, megoldáshoz bármely nap 24 órájában.
A hibák nagy része elhárítható távmenedzsment szolgáltatásunk segítségével.
Amennyiben ez nem tud megvalósulni, szerver rendszerhiba bejelentését követően 1 órán belül kezdjük meg a javítást, munkaállomás rendszerhiba esetén pedig a bejelentést követő 2 órában.
Ügyfeleink számára megbízható, magas rendelkezésre állást nyújtó informatikai szolgáltatásokat biztosítunk, amit a hosszú évek tapasztalatai alapján dolgoztunk ki. Nagy hangsúlyt fektetünk a proaktív jellegű üzemeltetési tevékenységek végrehajtására, így fontos részét képezi szolgáltatásunknak az it szabályzat létrehozása, a rendszermonitorozás, rendszeres karbantartási feladatok és időszakos rendszer felülvizsgálat.
Menedzselt szolgáltatásunk részeként fontosnak tartjuk megmutatni ügyfeleink számára, hogy milyen hibamegélező feladatokat végzünk el. Az IT szolgáltatások területén a nyújtott teljesítmény és eredmények láthatóvá tétele, prezentálása összetett feladat. A tevékenységünk értékeléséhez szükséges adatokat a ticket szoftverünk segítségével állítjuk elő, hogy átfogó mérési és riportolási adatokat prezentáljunk ügyfeleinknek.