Miért válasszon minket?
Informatikai rendszerek üzemeltetésének áthelyezése
Hibabejelentő rendszer
Segít a hiba megoldása és az ügyfélkezelés területén is
- Hibabejelentő rendszerünk azon túl, hogy dokumentált és elszámolható mederbe tereli a hibák, panaszok, vagy észrevételek kezelését, igyekszik segítséget nyújtani a hiba megoldása és az ügyfélkezelés területén is.
- Hibajegykezelőnk könnyen használhatóak, a rögzítő felület leegyszerűsíthető az abszolut szükséges funkciókra és rublikákra, hogy az informatikai képzettséggel nem rendelkező felhasználók is könnyen eligazodjanak rajta.
- A funkciók redukálása gyorsabb adatrögzítést, kevesebb fejtörést, még kevesebb hibát – azaz elégedettebb helpdesk felhasználókat jelent.
25 éves tapasztalat
- 25 éve foglalkozunk Biztonságos IT üzemeltetéssel, rendszerfelügyeleti szolgáltatással. A rendszerfelügyeleti szolgáltatásunk nem csupán a véletlenszerűen felbukkanó hibák szerződésben rögzített időn belüli elhárítását, hanem hibamegelőző karbantartást is jelent.
- Mindenki nagy megelégedésére, melyet folyamatosan növekvő ügyfélkörünk és árbevételünk is mutat. Az igényeket kihívásként és nem problémaként kezeljük. Minden szempontot figyelembe véve optimális megoldásra törekszünk, hogy biztonságos és gazdaságos it-rendszert üzemeltethessünk. Munkánkat minden körülmény között magas színvonalon, az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer szerint végezzük.
- Az irodatechnikai és az informatikai eszközpark üzemeltetése részben a technológiai, részben a gazdasági környezet megváltozásával – az elmúlt években egyre közelebb került egymáshoz.
- A klasszikus desktop környezet manapság már magába foglalja a személyi nyomtatókat és a munkacsoportokat kiszolgáló multi-funkciós berendezéseket is. Az infrastruktúra-üzemeltetéssel kapcsolatos költségeiket kézben tartó vállalatok jogos elvárása a szolgáltatóktól, hogy gazdasági szempontból azonos költség nemek csoportjába tartozó berendezések napi üzemeltetését ma már egy rendszerben próbáljuk megoldani.
7×24 órás rendelkezésre állás
A legtöbb vállalat, szervezet szempontjából alapvető üzleti értékként jelenik meg a folyamatos üzletmenet biztosítása. Szolgáltatásaink keretében folyamatos – 7X24 órás – rendelkezésre állást vállalunk, széles tudásspektrummal rendelkező szakembergárdánk akár proaktívan, akár távoli eléréssel képes minimalizálni az üzleti folyamatok kiesésének lehetőségét. A rendszerfelügyeleti szolgáltatásunk nem csupán a véletlenszerűen felbukkanó hibák szerződésben rögzített időn belüli elhárítását, hanem hibamegelőző karbantartást is jelent.