Éjjel Nappal IT felügyelet
Az igényeihez igazítjuk rendelkezsére állási időnket
A legtöbb vállalat, szervezet szempontjából alapvető üzleti értékként jelenik meg a folyamatos üzletmenet biztosítása.
Szolgáltatásaink keretében folyamatos – 7X24 órás – rendelkezésre állást vállalunk, széles tudásspektrummal rendelkező szakembergárdánk akár proaktívan, akár távoli eléréssel képes minimalizálni az üzleti folyamatok kiesésének lehetőségét.
A rendszerfelügyeleti szolgáltatásunk nem csupán a véletlenszerűen felbukkanó hibák szerződésben rögzített időn belüli elhárítását, hanem hibamegelőző karbantartást is jelent.
.
Az Ügyfelek igényei alapján meghosszabbítjuk a munkaidőt. Ezt szolgáltatásunkat azért hoztuk létre, hogy ne kelljen 7×24 órás ügyleti szolgáltatást megfizetni azoknak az ügyfeleknek, akiknek nincs szükségük folyamatos ügyeletre. Jellemzően 5×3 vagy 5×5 órás rendelkezésre állási idők szerepelnek szerződéseinkben.
Abban az esetben, ha a hiba távmenedzsment szolgáltatásunkkal nem oldható meg, szerver rendszerhiba bejelentést követően 1 órán belül, munkaállomás rendszerhiba bejelentést követően 2 órán belül kezdjük a javítást az Önök telephelyén.
Mindezt, az adott szakterületi szolgáltatás részeként költséghatékony és minőségi szolgáltatásként biztosítjuk Ügyfeleink részére.
Hétvégi szolgáltatásunk igénybevételével ügyfeleink a legújabb és legkönnyebben elérhető technológiák segítségével, illetve a lehetőségekhez mérten a leggyorsabban juthatnak segítséghez és megoldáshoz a nap 24 órájában.
Abban az esetben, ha a hiba távmenedzsment szolgáltatásunkkal nem oldható meg, szerver rendszerhiba bejelentést követően 1 órán belül, munkaállomás rendszerhiba bejelentést követően 2 órán belül kezdjük a javítást az Önök telephelyén.
Mindezt, az adott szakterületi szolgáltatás részeként költséghatékony és minőségi szolgáltatásként biztosítjuk Ügyfeleink részére.