Windows rendszerfelügyelet
Szeretné elkerülni az informatikai problémákat?
Túlterhelt a rendszer? A telítődő adattárhely miatt már a kisméretű fájlok mentése is gondot okoz? Ne vesződjön tovább a rendszerproblémáinak felkutatásával, bízza inkább az IT Szerviz gondos szakértelmére az Ön Windows rendszerének felügyeletét.
A Windows a világ legelterjedtebb operációs rendszere, szinte alig akad olyan vállalkozás, ahol a gépeken ne az amerikai gyártó rendszerei futnának. Népszerűségét a viszonylagos megbízhatósága és a bárki számára könnyen elsajátítható kezelhetőségének köszönheti. Ezzel szemben viszont a Windows rendszerkarbantartás már koránt sem ilyen egyszerű feladat és jóval komolyabb szakértelmet kíván. A felmerülő problémák esetén bizony nem árt, ha a közelben akad egy szakértő segítség.
Kérjen árajánlatot még ma »
Az IT Szerviz az alábbi megoldásokkal könnyíti meg vállalkozása mindennapjait:
Cégünk szolgáltatásai között ügyfelünk megleli az legjobb megoldást, valamint árat, hiszen számunkra is fontos szempont, hogy a hálózati karbantartás és rendszerfelügyelet gyors, hatékony és Windows rendszerkarbantartás esetén az alábbi feladatokat végezzük:
- Biztonsági csomagok, frissítések telepítése
- Windows szerverek karbantartása, felügyelete
- Adatmentési rendszerek kialakítása, mentések elvégzése
- Felhasználók kezelése
- Levelező szerverek telepítése, felügyelete
- Web és proxyszerverek kialakítása, üzemeltetése
- Adatbázis szerverek üzemeltetése
- VPN hálózatok és tűzfalak konfigurálása
- File- és nyomtatószerverek kialakítása
A Windows a világ legelterjedtebb operációs rendszere, amely talán azért is annyira híres, mert viszonylag megbízható, s egyáltalán nem bonyolult, hisz egy kis idő után elég jól el lehet sajátítani. Természetesen a Windows rendszerkarbantartás már komoly szakértőt igényel, hisz az itt felmerülő gondokhoz tényleg szükség van valakire, aki mindenhez ért!
Alapszolgáltatásaink:
- Hibajelzés esetén a probléma elhárításának megkezdése 1 órán belül, amennyiben ez távoli eléréssel megoldható
- Hibajelzés esetén a probléma elhárításának megkezdése 4 órán belül, amennyiben ez a hiba jellege helyszíni kiszállást igényel
- Telefonos tanácsadás, segítségnyújtás, rendelkezésre állás munkaidőben (Hétfőtől Péntekig 8.00 – 16.45 – ig )
- Havonta egyeztetés szerint helyszíni munkavégzés, tanácsadás
- Hálózati hibák megelőzése végett rendszeresen preventív intézkedések megtétele
- Windows Szerver oldali szolgáltatások üzemeltetése
- IT szabályzatok, dokumentáció készítése
- Felhasználói azonosítók adminisztrálása
- Windows szerverek (dokumentum könyvtárak, adatbáziok, levezőrendszer) mentésének felügyelete
- IT infrastruktúrafejlesztési, optimalizálási lehetőségek feltárása a meglévő szerver oldali környezetben, szaktanácsadás Megbízó igénye szerint.
- Számítógépes környezet működési hiányosságainak feltárása, javaslatok tétele az
- IT infrastruktúra fejlesztésére és korszerűsítésére Megbízó igénye szerint.
- Az informatikai környezet jogtisztaságának elősegítése.
- Vírusellenőrzés, vírusirtás.
- Hibabejelentések, feladatok megoldásának rögzítése internetes hibajegykezelő rendszerben.
- Számítógépes munkaállomások biztonsági felülvizsgálata
(tűzfal, vírus-spyware-adware védelem ellenőrzése). - Megbízó kérésére harmadik féllel történő egyeztetés, tárgyalás.