• 1132 Budapest Váci út 64/a

    Éjjel Nappal IT felügyelet

    Az igényeihez igazítjuk rendelkezsére állási időnket

    A legtöbb vállalat, szervezet szempontjából alapvető üzleti értékként jelenik meg a folyamatos üzletmenet biztosítása.

    Szolgáltatásaink keretében folyamatos – 7X24 órás – rendelkezésre állást vállalunk, széles tudásspektrummal rendelkező szakembergárdánk akár proaktívan, akár távoli eléréssel képes minimalizálni az üzleti folyamatok kiesésének lehetőségét.

    A rendszerfelügyeleti szolgáltatásunk nem csupán a véletlenszerűen felbukkanó hibák szerződésben rögzített időn belüli elhárítását, hanem hibamegelőző karbantartást is jelent.

    .

    Az Ügyfelek igényei alapján meghosszabbítjuk a munkaidőt. Ezt szolgáltatásunkat azért hoztuk létre, hogy ne kelljen 7×24 órás ügyleti szolgáltatást megfizetni azoknak az ügyfeleknek, akiknek nincs szükségük folyamatos ügyeletre. Jellemzően 5×3 vagy  5×5 órás rendelkezésre állási idők szerepelnek szerződéseinkben.

    Abban az esetben, ha a hiba távmenedzsment szolgáltatásunkkal nem oldható meg, szerver rendszerhiba bejelentést követően 1 órán belül, munkaállomás rendszerhiba bejelentést követően 2 órán belül kezdjük a javítást az Önök telephelyén.

    Mindezt, az adott szakterületi szolgáltatás részeként költséghatékony és minőségi szolgáltatásként biztosítjuk Ügyfeleink részére.

    Hétvégi szolgáltatásunk igénybevételével ügyfeleink a legújabb és legkönnyebben elérhető technológiák segítségével, illetve a lehetőségekhez mérten a leggyorsabban juthatnak segítséghez és megoldáshoz a nap 24 órájában.

    Abban az esetben, ha a hiba távmenedzsment szolgáltatásunkkal nem oldható meg, szerver rendszerhiba bejelentést követően 1 órán belül, munkaállomás rendszerhiba bejelentést követően 2 órán belül kezdjük a javítást az Önök telephelyén.

    Mindezt, az adott szakterületi szolgáltatás részeként költséghatékony és minőségi szolgáltatásként biztosítjuk Ügyfeleink részére.